Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Ανοιξιατικη προσκληση!!


Καλημερα! Καλο μηνα!!!
Η ανοιξη ηρθε και με βρηκε με τρελη ορεξη για δουλεια και δημιουργιες....  Σαπουνοδημιουργιες και οχι μονο...

Τριανταφυλλενιο σαπουνακι!!!!

Μοσχομυριστη λεβαντα!! 
 Ειμαι πολυ χαρουμενη γιατι μου δινετε η ευκαιρια να παρουσιασω την "χαρα μου" (οχι δουλεια μου) 
σε ενα πολυ ιδιαιτερο χωρο.  Το Ναο της Τεχνης.
Θα ηταν μεγαλη εκπληξη!!  μεσα απ αυτο να γνωρισω καποιες φιλες γειτονομπλογκερ..
Ειστε ολες καλεσμενες φιλες μου!!!
Θαλασσινη αυρα!!

Γλυκακια κανεις?

Σας περιμένουμε στην Ομαδική Έκθεση στον Πολυχώρο "8ΔΥΤΙΚΑ" που θα πραγματοποιηθεί στις 7-9 Μαρτίου.
Η είσοδος θα είναι ελεύθερη...Την Πέμπτη στις 20:30 είναι τα εγκαίνια!!!
Παρασκευή και Σάββατο θα φιλοξενούμε και αγαπημένα συγκροτήματα που θα μας διασκεδάσουν σε Rock έντεχνους ρυθμούς....

26 σχόλια:

  1. Ομορφα τα σαπούνια..Συγχαρητήρια για το βραβείο.Καλή επιτυχία στην έκθεση..Θα περιμένω να δω τα αγαπημένα παλιά αντικείμενα -και γω συμμετέχω , μου άρεσε πολυ αυτή η ιδέα της κ.Ρένας.
    Καλη εβδομάδα.Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι πανέμορφα σαπουνάκια!Σχέδια,χρώματα κι αρώματα φαντάζομαι!
    Είναι με γλυκερίνη;Το τριανταφυλλάκι με ξετρέλανε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μοσχομυριστά πανέμορφα τα σαπουνάκια σου!!!
    Καλή επιτυχία στην έκθεση!!!
    Καλό Ανοιξιάτικο Μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή επιτυχία στην έκθεση, Αλεξάνδρα μου, αν και δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι θα είναι..... Τα σαπουνάκια όμορφα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα τα σαπουνάκια!!!!! Καλή επιτυχία στην έκθεση... τι κρίμα δεν θα μπορέσω να έρθω γιατί θα λείπω Θεσσαλονίκη!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ομορφα τα μοσχομυριστά σου σαπουνάκια! Καλή επιτυχία σου εύχομαι ! Και, μάλλον, θα τα πούμε και από κοντά! Καλή εβδομάδα, Αλεξάνδρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα τα σαπουνάκια σου, Αλεξάνδρα μου !!!!
    Καλη επιτυχία στον Ναό της Τέχνης!!!! Ίσως καταφέρω να περάσω !!!
    Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαλή επιτυχία στην έκθεση!!!
    Τα σαπουνάκια μέχρι εδώ μοσχοβολούν!!!
    Να περνάς όμορφα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβοοοοοοοοο..... Καλή επιτυχία σου εύχομαι από καρδιάς!!!!
    Φανταστικά και μοσχομυριστά τα σαπουνάκια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλη επιτυχια στην εκθεση!!!!!!!Τα σαπουνακια σου υπεροχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας ευχαριστω ΟΛΕΣ παρα μα παρα πολυυυυ!!!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι υπέροχα που είναι τα σαπουνάκια σου!!! Ειδικά το πρώτο το τριαντάφυλλο με τα ανοιγμένα του πέταλα να έχουν φύγει.. υπέροχο!!!
    Καλή συμμετοχή και καλή επιτυχία να έχεις στην έκθεση!!!
    Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αλεξάνδρα τα σαπουνάκια σου μας....κατέπληξαν !!! Υπέροχα γλυπτά με ονειρεμένη εμφάνιση, χρώματα κι αρώματα!!!! Καλη επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αλεξάνδρα μου τα σαπουνακια σου μεχρι εδώ μοσχομύρισαν... πολύ μου αρέσουν και μαζευω σαπουνακια με σχέδια λουλουδιών και λυπαμε να τα καταναλώσω... χι.χιχ.. θελω να τα βλεπω και να τα μυρίζω..... φιλακια πολλα.. και τωρα που σου γραφω η εκθεση θα εχε γινει και ελπίζω να ειχε επιτυχία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αλεξάνδρα μου, τα σαπουνάκια είναι υπέροχα μακάρι να μπορούσα και να τα μυρίσω! Ελπίζω η έκθεση που συμμετείχες να είχε επιτυχία και σου εύχομαι καλή συνέχεια σε ότι κάνεις! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είδα το τριαντάφυλλο από άλλο ιστολόγια στην λίστα ιστολογίων και με η ζωντάνια του τράβηξε την προσοχή μου για να σε γνωρίσω! Πολύ ωραία δουλειά, μπράβο κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πολύ θα ήθελα να σε γνωρίσω αλλά μάλλον είμαι μακριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ωραιο το blog σου!!!
    Καλως σε βρηκα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφο σαπουνάκι, μπράβο σου!! Και όμορφο μπλογκ!! Θα σε παρακολουθώ, έγινα αναγνώστης σου!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα Αλεξανδρούλα μου...
    πολύ μου άρεσαν τα σαπουνάκια σου...
    Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου...

    Αν θέλεις πέρνα από το σπιτάκι μου να παραλάβεις ένα ακόμα βραβείο στο λινκ
    http://marsiabramucci.blogspot.gr/2013/05/painted-roses-and-awardssss.html

    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι...
    Σε φιλώ γλυκά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χριστός Άνέστη..ευχομαι να είναι όλα καλά..μας έλειψες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μου αρέσουν πολύ τα σαπουνάκια σου, μπορείς να πάρεις ένα βραβείο και από μένα εάν περάσεις από το blog μου, καλή σου μέρα Σίσσυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ ωραία τα σαπουνάκια σου, εάν θέλεις μπορείς να πάρεις ένα βραβείο ακόμη από μένα , καλή σου μέρα Σίσσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα Αλεξάνδρα μου!! Καλό μήνα να χεις!!
    Πως είσαι;;Όλα καλά;;;
    Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλή χρονιά με υγεία κ αγάπη...εύχομαι να είναι όλα καλά...χάθηκες..
    θα ήθελα το εμαιλ σου ..ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή