Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Βίρα τις άγκυρες!!!


 Καλησπέρα! Όμορφη μέρα η σημερινή, αν και στο σπίτι, είπα να ταξιδέψω με το ιστιοπλοϊκό μου.
Αλλα για να σαλπάρω έπρεπε να το φτιάξω, ετσι πήρα τα θαλασσοξυλα που ειχα μαζέψει περισυ απο την Χιλιαδου,αλλο ενα πανέμορφο ξυλο που εφερα φετος απο την Σκιαθο
τα εγαλεια μου, σχοινί, κόλλα, ψαλίδι, γάζα (την οποία εχτές κοκαλωσα με ατλακολ) και ξεκίνησα να στήνω το σκαρί.
Δέσιμο στο δέσιμο έτοιμη και η σκάλα.
Μπλε, πράσινο, άσπρο μεταμορφώνουν το ξύλο σε όμορφο ωκεανό!
Ξυλακια παγωτού, κόλλα, χρώμα, κοχυλακια και ενα εξάρτημα απο κατι.. δεν ξέρω τι (..στου άντρα μου τα εργαλεία το βρήκα, όταν το αναζητήσει θα μάθω..)τελοσπαντων αυτο εγινε ο κάβος για τον μωλο μου.
Μετά ειπα να φτιάξω ενα καφέ, ανοίγοντας το κουτί μου ήρθε η έμπνευση για την άγκυρα
και τέλος guest star του έργου μου, το δελφίνι που κολυμπάει!!.









Αιντε και πιάσαμε λιμάνι!!

2 σχόλια:

  1. Καταπληκτικό!!!Μπράβο,Αλεξάνδρα...πραγματική καλλιτέχνιδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα Αλεξανδρα!Μπραβο σου!!!Μου αρεσε πολυ!Καλο Σ/Κ.Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή